Nici hialuronowe

Wszczepienie nici hialuronowych to zabieg całkowicie nieinwazyjny. Wypełniacz wprowadza się w skórę w ściśle określonych miejscach, co powoduje zmniejszenie opadania skóry i modeluje rysy twarzy. Już jeden zabieg poprawia wygląd całego owalu twarzy. Efekt widoczny jest zaraz po zabiegu: policzki wypełniają się, owal twarzy podnosi się i ujędrnia.

Jakie efekty można uzyskać dzięki zastosowaniu tej metody dermatologii estetycznej?

• podniesienie brwi
  • lifting górnej powieki
  • podniesienie opadających policzki i owalu twarzy
  • zmniejszenie głębokości bruzd nosowych i zmarszczek „marionetki” (pionowe linie, biegnące od kącików ust w dół).

Masz pytania? Tu dowiesz się więcej

1/ Jaki jest czas zabiegu?

Zabieg trwa ok. 20 – 30 minut.

2/ Czy należy odpowiednio przygotować się do zabiegu? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Nie ma takiej konieczności.

3/ Czy są przeciwwskazania do zabiegu, a jeśli tak, to jakie?

Przeciwwskazaniami do zabiegu są:

• ciąża i okres karmienia
  • zaburzenia przewodnictwa nerwowo-mięśniowego
  • przyjmowanie leków rozluźniających mięśnie
  • miejscowe infekcje skóry
  • zaburzenia krzepnięcia
  • choroby neurologiczne
  • choroby autoimmunologiczne
  • przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych
  • choroby nowotworowe.

4/ Czy podczas zabiegu odczuwamy dyskomfort, ból?

Niekiedy pacjenci mogą  odczuwać niewielki ból, pieczenie, zabiegowi może towarzyszyć uczucie rozpierania.

5/ Czy zabieg jest wykonywany w znieczuleniu miejscowym? Jeśli tak, to przy użyciu jakiej substancji (możliwość uczulenia)?

Nie ma takiej konieczności.

6/ Czy jest to zabieg tzw. bankietowy, tzn. bezpośrednio po jego wykonaniu skóra nie jest podrażniona i wygląda bardzo dobrze?

Tak, na ogół po zabiegu nie ma żadnych śladów.

7/ Czy bezpośrednio po zabiegu skóra jest podrażniona/zaczerwieniona/opuchnięta? Jeśli tak, to po jakim czasie objawy te znikają?

Sporadycznie, przy bardzo wrażliwej skórze, może wystąpić niewielki obrzęk, mogą pojawić się drobne siniaki, ale podrażnienia te bardzo szybko znikają.

8/ Czy na drugi dzień po zabiegu można iść do pracy?

Tak, na drugi dzień po zabiegu na ogół nie ma żadnych podrażnień.

9/ Czy po zabiegu można stosować dotychczasową pielęgnację (produkty do oczyszczania, kremy, maseczki), czy wymagany jest jakiś szczególny sposób pielęgnacji?

Tak, można stosować dotychczasową pielęgnację, najlepiej jednak stosować odpowiednio dobrane preparaty wspomagające procesy regeneracji naskórka oraz przeciwstarzeniowe.

10/ Czy bezpośrednio po zabiegu można wykonać makijaż?

Tak, nie ma przeciwwskazań.

11/ Czy zabieg może być wykonywany latem? Czy przy ekspozycji na słońce istnieje ryzyko powstania przebarwień?

Zabieg może być wykonywany latem, nie istnieje ryzyko wystąpienia przebarwień.

12/ Czy skóra po zabiegu wymaga wysokiej ochrony przeciwsłonecznej, czyli użycia kremów z wysokim filtrem SPF?

Nie ma takiej konieczności.

13/ Czy wystarczy jeden zabieg, by uzyskać efekt, czy należy wybrać serię zabiegów? Jeśli konieczna jest seria, to ile zabiegów należy wykonać i w jakich odstępach czasu?

Do uzyskania efektu wystarczy jeden zabieg. Jego efekt utrzymuje się do roku. Po tym czasie zabieg  można powtórzyć.