Rzeżączka
Zadzwoń  42 230 96 57   lub  Zarezerwuj online

Leczenie rzeżączki Łódź

Rzeżączka jest często występującą chorobą weneryczną. Powodowana jest przez bakterię Neisseria gonorrhoeae. Objawy kliniczne ujawniają się po około 2 do 7 dni. U mężczyzn zakażenie objawia się ostrym zapaleniem cewki moczowej, występuje zaczerwienie, dolegliwości bólowe podczas oddawania moczu, wypływ ropnej wydzieliny.

Do powikłań należy zapalenie gruczołu krokowego, najądrza. Nieleczona rzeżączka może prowadzić do bezpłodności. U kobiet przebieg jest mniej swoisty; możliwy jest przebieg bezobjawowy, przewlekły. Najczęstszym objawem jest zapalenie cewki moczowej, dolegliwości bólowe podczas oddawania moczu, niewielkie upławy. Może dojść do zapalenia szyjki macicy, ostrego zapalenie guczołów Bartholina. Nieleczona rzeżączka może prowadzić do bezpłodności. Diagnostyka polega na badaniu wydzieliny z cewki moczowej pod mikroskopem. Rzeżączka jest chorobą wyleczalną, w terapii stosuje się antybiotyki doustnie.

Potrzebujesz więcej informacji?

"Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, adres email) przez Sprzedawcę (tutaj należy podać imię i nazwisko / nazwę oraz adres Sprzedawcy) w celu marketingowym. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Mam prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Mam prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych na zasadach zawartych w polityce prywatności sklepu internetowego. Dane osobowe w sklepie internetowym przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z polityką przed wyrażeniem zgody."

Zapisz się do naszego newslettera

Dane kontaktowe

Łódź, ul. Kościuszki 93