Zakażenie Chlamydią
Zadzwoń  42 230 96 57   lub  Zarezerwuj online

Zakażenie chlamydią - leczenie chlamydii Łódź

Jest to często występująca choroba przenoszona drogą płciową, wywołana przez bakterię Chlamydia Trachomatis. Infekcja często jest bezobjawowa, może powodować bezpłodność.

U mężczyzn może dojść do zapalenia cewki moczowej, zapalenia najądrzy, zapalenia gruczołu krokowego. U kobiet zakażenie chlamydią może objawiać się nadżerkami szyjki macicy, zapaleniem jajowodów. Obecnie zakażenie chlamydią często jest diagnozowane podczas szukania przyczyn niepłodności. Leczenie polega na podawaniu doustnie antybiotyków.

Potrzebujesz więcej informacji?

"Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, adres email) przez Sprzedawcę (tutaj należy podać imię i nazwisko / nazwę oraz adres Sprzedawcy) w celu marketingowym. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Mam prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Mam prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych na zasadach zawartych w polityce prywatności sklepu internetowego. Dane osobowe w sklepie internetowym przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z polityką przed wyrażeniem zgody."

Zapisz się do naszego newslettera

Dane kontaktowe

Łódź, ul. Kościuszki 93